ads
تجهیزات پزشکی ندامد مشهد
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

بهترین قیمت و مشخصات خرید اینترنتی دستگاه ماساژور برقی

آنچه در این مقاله می خوانید؛

ماساژ، انجام حرکتهای منظم و اصولی دستی و غیر دستی می باشد، که می توانید خستگی ها و درد ها را از بدن شما خارج کرده و باعث بهتر شدن حال عمومی شما شود. اما اگر بخواهید روزانه به سالن های ماساژ بروید، مستلزم زمان و هزینه زیادی است. در این شرایط می توانید از […]

ماساژ، انجام حرکتهای منظم و اصولی دستی و غیر دستی می باشد، که می توانید خستگی ها و درد ها را از بدن شما خارج کرده و باعث بهتر شدن حال عمومی شما شود. اما اگر بخواهید روزانه به سالن های ماساژ بروید، مستلزم زمان و هزینه زیادی است. در این شرایط می توانید از ماساژورها استفاده کنید. تاریخچه ماساژ به سالهای قبل از میلاد برمیگردد و این عمل یه روش درمانی محسوب میشوند. دردنیای امروزی، و افزایش استرس، خستگی ها و سفت شدن عضلات، استفاده از ماساژورها و ماساژدرمانی و تاثیرات آن نقش بسزایی دارد.

در این مطلب قصد داریم در یک مقاله دو بخشی، در ابتدا مزایای یک دستگاه ماساژور را تشریح دهیم و سپس به ارائه فاکتورها و راهنمای خرید بهترین دستگاه ماساژور مناسب، می پردازیم.

مزایای استفاده از دستگاه‌های ماساژور الکتریکی

 کم کردن درد

یکی از دلایل استفاده از دستگاههای ماساژور، کاهش درد در عضلات است. با استفاده از این وسایل میتوان از شر دردهای ناحیه پشت کمر،دست، گردن و… رها شد.

افزایش گردش خون و انتقال اکسیژن به سلول ها

برای بهبود و افزایش گردش خون و انتقال اکسیژن به سلول ها، استفاده از دستگاههای ماساژور بهترین انتخاب است و در نتیجه آن حس بهتر و درد کمتر درناحیه درد را خواهید داشت.

 بهتر شدن سیستم عصبی

با انجام ماساژ، سیستم های عصبی آرام خواهند بود. درواقع با ماساژ بدن، ترشح آدروفین در بدن شده و حس خوبی را به فرد منتقل می کند. همچنین از نتایج مهم استفاده از این دستگاهها، کاهش اضطراب و استرس در فرد می باشد.

خواب آرام

با انجام ماساژ قبل از خواب، کیفیت خواب بهتر شده و فرد خواب عمیق و بهتری را تجربه می کند. عواملی مانند یائسگی در زنان، باعث می شود کیفیت خواب آنها پایین آمده و فرد دچار بی خوابی شود، طبق نتایج به دست آمده استفاده از دستگاه های ماساژ قبل از خواب می تواند کیفیت خواب را بهبود ببخشد.اگرچه انجام ماساژ با دست های انسان به دلیل تماس بدن با بدن تاثیر بیشتری داشته، اما در همه موارد انجام این ماساژ امکان پذیر نیست، برخی از افراد به تنهایی زندگی می کنند و نمی توانید از این نوع ماساژ استفاده کنید، بنابراین به راحتی می توانید با خرید این ماساژورها از مزایای یک ماساژ خوب بهره ببرید. در برخی موارد استفاده از این دستگاه، باعث کاهش وزن، خواب بهتر، درخشش پوست و درخش مو شده و درنهایت باعث زندگی سالم تر می شود.

راهنمای خرید بهترین دستگاه ماساژور

خرید یک دستگاه ماساژ الکتریکی به نیازهای شخصی و بودجه شما بستگی دارد. بنابراین قبل از اینکه دستگاه ماساژور مناسب خود را انتخاب کنید، بهتر است عوامل مهمی که در خرید این دستگاه، اهمیت دارد، را شناسایی کرده و در نظر بگیرید.
برخی از افرادی که اقدام به خرید دستگاه ماساژور می‌کنند تنها ملاکشان برای خرید قیمت پایین می‌باشد این در حالی است که قیمت، فقط یکی از فاکتورهای خرید یک ماساژور بوده و البته از اولویت های پایین در انتخاب و خرید می باشد. دستگاه‌های بی‌کیفیت ممکن است خیلی سریع ایراد فنی پیدا کرده و در مدت زمان کوتاه تمام هزینه‌ای که کرده بودید راه به زباله و یا تعمیرگاه پیدا کند. قبل از خرید ماساژور ابتدا باید نیاز خود را بشناسید. به این معنی که کدام قسمت از بدن شما نیاز به ماساژ دارد؟

شکل دستگاه ماساژور

دستگاه ماساژور باید به صورتی طراحی شده باشد که شما در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کرده و بتوانید تعادل خود را نیز همزمان حفظ کنید. طراحی باید به صورتی انجام رفته باشد که شما بتوانید تمامی نقاط بدن را ماساژ داده و اذیت نشوید.

قدرت ماساژور

اکثر مشکلات عضلانی در نقاط عمیق بوجود می‌آیند به همین دلیل هم باید دستگاه ماساژور از قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتواند بر روی این نقاط نیز تاثیر بگذارد. البته فهمیدن قدرت یک دستگاه ماساژور کار آسانی نیست ولی می‌توان از فروشنده کمک گرفت. شما میتوانید اطلاعات دقیق و صحیحی از انواع مختلف ماساژور را از مشاورین تجهیزات پزشکی ندا مد دریافت کنید. در هنگام خرید یک دستکاه ماساژور به قدرت تولیدی آن که روی جعبه نوشته می‌شود توجه کنید به عنوان مثال ۳۵ وات یا ۴۰ وات نوشته می‌شود.

طول عمر دستگاه

طول عمر دستگاه‌های برقی وابسته به مواد اولیه‌ای است که در تولید آن به کار برده شده و کیفیت قطعات استفاده شده در آن از فاکتورهای مهم این امر می‌باشد. توصیه می‌کنیم که اول از برندهای مطمئن خریداری کنید و دوم اینکه از فروشنده تقاظای گارانتی معتبر داشته باشید. شرکت‌های معتبر معمولا گارانتی‌های طولانی مدتی را به مشتریان می‌دهند.

قیمت خرید

چگونه یک ماساژور با قیمت مناسب را خریداری کنیم. راه حل کار، مقایسه قیمت‌ها نسبت به مشخصات فنی و کیفی دستگاه‌هاست. امکانات، قدرت و تمامی معیارهای راهنمای خرید دستگاه ماساژور را در نظر بگیرید و همچنین شرکت سازنده آن را و سپس قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. خواهید دید که به راحتی می‌توان ماساژور خوب را از بد تشخیص داد. تجهیزات پزشکی ندامد(طب قائم)، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه‌های ماساژور، شما را در خرید ماساژور برقی مناسب یاری خواهد کرد. قبل از خرید با مشاوران ندامد در ارتباط باشید تا تمامی فاکتورهای خرید دستگاه مناسب را بیان و پیشنهادات خوبی را نسبت به بودجه و نیازهای شما ارائه کنند.

و در آخر، از کجا خرید کنیم…؟

امروزه با همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی و توسعه اینترنت دیگر لازم نیست کلی وقت صرف کرده و در بازار به دنبال  ماساژور باشیم. می‌توانیم با کمی تحقیق در اینترنت برندهای معتبر را شناسایی کرده و قیمت‌ها و مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد ما به شما مشاهده ماساژورهای تجهیزات پزشکی ندامد (طب قائم) در قسمت محصولات و مقایسه امکانات و مشخصات آن‌ها با سایر ماساژورها می‌باشد. همچنین می‌توانید با مشاوران فروش ما در تماس باشید. کارشناسان ندامد با کمال میل پذیرای شما بوده و تمام تلاششان را در کمک به انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه ماساژور برقی  خواهند کرد. سپاسگزاریم که با راهنمای خرید ماساژور برقی با ما همراه بودید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :
سوالی دارید؟ در واتساپ با ما گفتگو کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
0