ads
تجهیزات پزشکی ندامد مشهد
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

طرزکار و قیمت بهترین دستگاه بخور صورت(سرد و گرم)

آنچه در این مقاله می خوانید؛

با افزایش آلودگی هوا، در منازل و فضاهای بسته هم، از این آلودگی در امان نیستیم و از نظر تنفسی دچار مشکل می شویم. هوای خشک و بدون رطوبت باعث خشک شدن پوست و بینی شده، بنابراین بهترین راهکار برای بهتر کردن هوایی که تنفس می کنیم، خرید و استفاده از دستگاه بخورسرد و یا […]

با افزایش آلودگی هوا، در منازل و فضاهای بسته هم، از این آلودگی در امان نیستیم و از نظر تنفسی دچار مشکل می شویم. هوای خشک و بدون رطوبت باعث خشک شدن پوست و بینی شده، بنابراین بهترین راهکار برای بهتر کردن هوایی که تنفس می کنیم، خرید و استفاده از دستگاه بخورسرد و یا گرم می باشد.
در این مقاله به مقایسه انواع مختلف دستگاه بخور پرداخته، سپس نحوه کار و مراقبت از دستگاه های بخور و یا رطوبت ساز را مرحله به مرحله شرح می دهیم و در پایان به نکات مهم و راهنمای کامل خرید به همراه جدول مقایسه دستگاه بخور صورت (سرد و گرم) می پردازیم.

دستگاه بخور سرد

مقایسه انواع دستگاه بخور سرد و گرم

رطوبت سازها ودستگاه های بخور، برای کمک به حفظ سطح رطوبت سالم در خانه، محل کار و یا مناطق دیگر محسوب میشوند. این دستگاه ارزشمند، رطوبت هوا را به فضا پراکنده می کند و در دو نوع سرد و گرم در بازار وجود دارد و هر کدام از دو نوع دستگاه بخور نقاط قوت و ضعف خود را دارند، دانستن تفاوت های بین دستگاه بخور سرد و گرم کمکی خواهدبود تا بهترین نوع را متناسب با نیاز و شرایط خود انتخاب کنید.

دستگاه بخور سرد

دستگاه های بخور سرد، جریان بخار سرد و رطوبت را در فضای اتاق یا محل کار پراکنده می کنند و با تکنولوژی های تبخیری و اولتراسونیک قابل استفاده و به فروش می رسد. از آنجا که آب قبل از پراکنده شدن گرم نمی شود، این دستگاه ها معمولا از برق کمتری استفاده می کنند.با این حال، از نقاط ضعف دستگاه بخورسرد، با توجه دارا بودن فن های پراکنده کننده رطوبت به فضا، میتوان به ایجاد سر و صدای آن اشاره نمود.
مزایا: مصرف برق کمتر و نداشتن خطرهای احتمالی سوختگی و دم نکردن هوای محیط، پیشنهاد مناسب برای فصل های بهارو تابستان است و همچنین این نوع رطوبت ساز ضد عفونی کننده موثر برای محیط کار ویا اتاق کارکودکان می باشد.
معایب: رطوبت، محلی مناسب برای تکثیرباکتریها و قارچ هاست و با پراکنده شدن قطرات آب در فضا، باکتری ها نیز در اتاق متشر می شوند؛ لذا مخزن بخورهای سرد باید هر روز باآ ومواد شوینده تمیز شود.

قیمت دستگاه بخور سرد

دستگاه بخور گرم

دستگاه های بخور گرم، ابتدا آب را گرم کرده و بخار حاصل از آن را از طریق دریچه های خود در فضای کار یا اتاق منتشر می کند.با توجه به جوشش آب، باکتری و قارچ ها و همچنین املاح معدنی از بین رفته و هوای سالم تری را در فضا پراکنده می کنند. این نوع از رطوبت سازها بدلیل عدم داشتن فن داخلی، فاقد سرو صدا می باشند. دستگاه های رطوبت ساز گرم برای انتشار رطوبت در فضای باز و بزرگ مناسب نیستند. اما در فضای کوچکتر مانند اتاق خواب ها بهترین عملکرد را دارست.
مزایا: بهترین انتخاب برای جلوگیری از خشکی پوست و التهاب تنفسی در فصل زمستان است.
معایب: مصرف برق بیشتر بدلیل وجود المنت های حرارتی نسبتا قوی و داغ شدن از معایب این نوع دستگاه است.

از کجا دسـتگاه بخور مناسب بخریم؟

فروشگاه اینترنتی ندامد(تجهیزات پزشکی قائم) دارای بازه گسترده ای از انواع دستگاه بخور است و می توانید هر کدام را بر حسب نیاز و مقدار بودجه خود خریداری کنید. تمامی این برند ها دارای ضمانت نامه معتبر و داخل کارتن به صورت نو و آکبند در اختیار مشتری قرار داده می شود.

دستگاه بخور صورت

بخور صورت دستگاهی جهت مراقبت و البته زیبایی پوست است. مزیت های دستگاه بخور صورت، در ذیل لیست می شود:

• بالا رفتن قدرت جذب پوست نسبت به سایر روش های زیبایی
• افزایش جریان خون و مواد مغذی در اطراف پوست صورت و شفافیت آن
• اهداف درمانی و محافظت در برابر ویروس ها
• جلوگیری از شیوع آکنه و جوش
• تحریک لایه کلاژن پوست و در نتیجه بازسازی و جوانسازی پوست
• ایجاد آرامش پس از هر بار بخور صورت
• جلوگیری از خشکی و حساسیت های پوست
• داشتن پوستی تمیز و شفاف
• حذف سموم
• هزینه کمتر نسبت به مراکزسونا و مراقبت زیبایی

بخورصورت

طرز کار دستگاه بخور سرد و گرم و نحوه استفاده از آن

مراحل استفاده

مرحله 1: مطالعه دفترچه راهنما و آشنا شدن با کارکرد دقیق دستگاه با توجه به امکانات مختلفی که دستگاههای مختلف با یکدیگر دارند.
مرحله 2: قراردادن در یک سطح بلند و فاصله 20 سانتیمتری از دیوار ودر نتیجه پخش شدن بهتر در فضا
مرحله3: پرکردن مخزن آب دستگاه بخور با آب جوشیده سرد و یا آب مقطر برای افزایش طول عمر دستگاه. اگر مدل دستگاه شما فیلتر دارد آن را درون مخزن آب قراردهید.

نکات مهم در زمان پرکردن مخزن آب:

  • -از بسته شدن درب مخزن پس از پر شدن اطمینان حاصل نمایید( درب مخزن در جهت عقربه های ساعت بسته میشود).
  • -ریختن هر گونه اسانس و روغن های معطر به داخل آب باعث آسیب دیدگی دستگاه خواهد شد( در صورت عدم داشتن قابلیت افزودن روغن های معطر).
  • -ترجیحا از آب جوشیده سرد، آب مقطر و آب سالم برای پر کردن مخزن استفاده نمایید.
  • -عدم استفاده از آب گرم بدلیل افزایش رسوب و خرابی دستگاه

مرحله4: روشن کردن و تنظیم دستگاه(با استفاده از دفترچه راهنما)

روش تمیز کردن دستگاه بخور

حدالامکان دو بار در هفته بدلیل جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری و قارچ ها تمیز شود.برای تمیز کردن از آب و مایع ظرفشویی میتوانید استفاده کنید اما برای جرم گیری و تمیزی بهتر از هیدروژن اکسید و یاسرکه(پس از شستشو با سرکه بلافاصله باید آن رابا آب بشویید) استفاده نمایید. در مواقعی که قصد کنار گذاشتن دستگاه برای مدتی دارید، آب آن را خالی و دستگاه را تمیز کنید.

مدت زمان استفاده از دستگاه بخور سرد

مدت زمان استفاده بستگی به میزن رطوبت فضای خانه و یا محل کاردارد. رطوبت مناسب، بطور معمول بین 30% تا 50%است. افزایش رطوبت بیستر از این مقدار، باعث خستگی، آلرژی و کاهش انرژی در افراد می شود. برخی دستگاههای بخور، امکان تنظیم رطوبت دهی بر حسب مقدار رطوبت در هوا را دارند و میتوان میزان آن را کنترل کرد. این ویژگی امکان استفاده از دستگاه در 24 ساعت را داراست. اما برخی دستگاه ها تنها بمدت 8 ساعت در شبانه روز امکان استفاده را دارند.

دستگاه-بخور-مدل-گل
خرید دستگاه بخور سرد

راهنمای خرید بهترین دستگاه بخور (جدول مقایسه)

مرجع مفید برای شناخت دستگاه های بخور سرد و گرم و انتخاب دقیق آن راهنمای خرید است. امروزه فروش دستگاه بخور سرد و گرم در فضای خانه و محل کار، افزایش یافته است. از نکات مهم برای خرید دستگاه بخور، توجه به امکانات کاربری و قیمت دستگاه بخور  است که در جدول زیر مقایسه ای بر مبنای فاکتورهای مهم کاربری در خرید دستگاه بخور را برای شما که قصد استفاده دز فضای خانه و یا محل کار خود را دارید آورده ایم.

موضوعبخور سردبخور گرم
هزینهمصرف برق کمتر و در نتیحه هزینه کمتر و مقرون به صرفهبدلیل به جوش آمدن آب و تولید بخور گرم مصرف برق بیشتر و گران تر  هستند.
سلامتیرطوبت بهترین مکان رشد باکتری و قارچ هاست.  مرطوب کننده می تواند باکتری ها را به هوا، همراه با ذرات گرد و غبار و سایر ناخالصی ها در آب پراکنده کند.“بنابراین اگر کودک شما از آلرژی و آسم رنج می برد، بهتر است از آب مقطر در رطوبت ساز به جای آب شیرین برای کاهش خطر گرد و غبار یا باکتری استفاده کنید. همچنین تمیز کردن مکرر نیز از ایجاد باکتری جلوگیری خواهد کرد”رطوبت سازهای گرم و مرطوب به طور کلی، اگر هر کدام از این موجودات در هوا پخش شود، کمتر پراکنده می شوند. مواد معدنی و گرد و غبار در آب با بخار پخش نمی شود زیرا فرآیند جوشیدن اب باکتری های آب را می کشد. اما در عین حال، هوای مرطوب گرم می تواند رشد قارچ را ایجاد کند، بنابراین شما باید روزانه دستگاه بخور را تمیز کنید.
سر و صدااین نوع ار دستگاه بخور کمی سر و صدا دارد، برای حل این نگرانی به دنبال یک رطویت سازی  با تکنولوژی آلتراسونیک استفاده نمایید.بدون سر و صدا
پوشش دهی فضامناسب برای فضای های بزرگ در محل کار و حتی کل خانهدر فضای کوچکتر مانند اتاق خواب عملکرد بهتری دارند.
نگهدارینیاز به تمیز کردن مکرر دارد، اما تمیز کردن مخزن بسیار ساده است.تمیز کردن روزانه بدلیل رشد باکتری ها در حضور آب گرم 
دمای هواسر کردن هوای محیط و مناسب در بهار و تابستانگرم کردن هوای محیط و مناسب در زمستان
مدت زمان استفاده در طول سال برای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند. اگر این نوع مرطوب کننده  بیش از حد استفاده شود، ممکن است سطوح رطوبت بیشتری در خانه شما ایجاد شود. این می تواند باعث رشد باکتری ها، گرد و غبار و قارچ ها شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که اتاق را هنگام استفاده از دستگاه بخور گرم برای مدت زمان طولانی تهویه کنید (بازکردن پنجره ها).
خرید دستگاه بخور سرد

نکات قبل از خرید

نکات و فاکتورهایی که قبل از خرید دستگاه بخور باید مد نظر داشت بصورت زیر است:

کیفیت ساخت: بسته به کمپانی سازنده دستگاه، این امر بسیار پر اهمیت بوده و بیشترین تاثیر را در قیمت دستگاه خواهدداشت. اینکه در ساخت دستگاه شما از چه متریالی استفاده شده باشد.

راحتی استفاده: شما در حال خرید بخور هستید، نیازی نیست که برای روشن کردن آن از هفت خوان رستم عبور کنید. دستگاه شما باید به راحتی روشن شود، به راحتی بتوان مخزن آن را پر و خالی کرد و به راحتی حمل شود.

قیمت: همیشه نقش مهمی دارد. قیمت خرید بخور اولویت اول شما نباشد ولی مواظب باشید کلاه سرتان نرود. ضمانت نامه معتبر و گارانتی حال می­خواهیم کمی کار شما را راحت کنیم. دستگاه بخور(گل) goal، علاوه بر کیفیت و کاربری آسان، قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه خود در بازار را دارد.

از کجا دسـتگاه بخور مناسب بخریم؟

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ندامد دارای بازه گسترده ای از انواع دستگاه بخور است که می توانید هر کدام را بر حسب نیاز و مقدار بودجه خود خریداری کنید. تمامی این برند ها دارای ضمانت نامه معتبر و داخل کارتن به صورت نو و آکبند در اختیار مشتری قرار داده می شود.

جهت اطلاعات دقیق و کامل تر در مورد دستگاه بخور گل (goal) و مقایسه کاربرد و لیست قیمت آن با سایر مدل ها، میتوانید با مشاوره با کارشناسان مجرب فروش تجهیزات پزشکی ندامد( طب قائم)، خرید راحت و مطمئن تری را داشته باشید.

شماره تماس های ارتباط جهت مشاوره خرید:

051-32217923
051-32217933
051-32226539 
051-32217943 

 مزایای خرید از تجهیزات پزشکی ندا مد مشاوره قبل خرید و خدمات پس از فروشتحویل سریع و به موقع محصولاتخرید با نازلترین قیمتخرید با بهترین کیفیتصرفه جویی در وقت و هزینه  

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :
سوالی دارید؟ در واتساپ با ما گفتگو کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
0